have a nice read and do follow me okay :)

Tuesday, December 21, 2010

Ahad

Hello blog, dah lama aku tak meng-update kau blog, aku nak post entry pasal jogging dkt tanjung dgn Eca, okay, mlm before jog tu biasa lah kan, buat apa lagi onl FB je lah sampai ke pagi, kalau tak tidur 1 hari mengadap pc pun boleh, kalau lah pc ni boleh ckp mesti dia ckp 'aku muak tengok muka kau Qayyim' haha, nasib baik tak boleh kan? tapi mlm tu kena tidur awal lah sbb esok nak jog, tapi nak tunggu mata ni lelap pehh jeno lah sial, haha, last last pukul 2 kot aku tidur, then pukul 6.30 alarm berbunyi, tapi tak bgun jugak, 30mins later, Eca call, nasib baik dgr dia call kalau tak habis aku kena maki dgn dia, haha, bgun mandi then suruh mak hntar tanjung, dia dropkan aku dkt tanjung monyet bak kata adik aku, haha, pehh that day tanjung tak nak mcm ramai org pulak kan? penuh lah sial, aku nak jog pun tak boleh sbb ramai yang jalan bukan nya jogging, then Eca call, dia ckp mak dia drop kan dkt Masjid, pehh kesian sia dia nak kena jalan smpai dkt tmpt aku, tak nak mcm jauh pulak kan, haha, biarlah dia, dia yang kena jalan bukan aku :p then dia smpai, org dia kecik comel lote je, hihi, jog after jog, kiteorg nyanyi lagu 'AIR PASANG PAGI' whtever tu, haha, kelakar gila, pasal lagu tu pun nak gaduh haha, then kitaorg jalan lah pg tmpt main buai, aku layankan dia nak main buai smpai ada sorg pakcik jacket halau kitaorg, ingtkan halau sbb dduk dua dua ke apa, rupanya sbb main buai tu, tahu lah buai tu untk 12years ke bwh, tapi aku teman kan je budak 12years old tu main buai, haha  *Eca jgn marah . after kena marah tu kita main la slide, teringt zaman kegemilangan dulu, main slide yang pusing tuu, pehh best, haha, err, then,, apa lagi ekk? haha, jam dah pkul 10 and masa untuk dia balik, after dia balik aku jog lah smpai ke rumah, pehh mandi peluh je, haha, lastly thanks to Eca sbb sudi jog dgn i, it was a great day with you GAJAH :)

No comments:

Post a Comment