have a nice read and do follow me okay :)

Saturday, January 29, 2011

plenty of homework.

School holiday dah mula guys. kalau takde homework tu bukan school holiday namanya dop? aku baru nak relaxs time cuti ni, tp disebabkan aku calon Sijil Penlajaran Melaysia tahun 2011 terpaksa aku gadaikan masa cuti ini untuk mengulang kaji and buat homeworkk, cehhh mcm aku buat je kan? haha. boleh dikatakan semua subjek ada homework lah. yang paling bnyk BM la, aku smpai hutang dgn cikgu 10 karangan haha. taknak tercabut pulak tgn aku nanti. and cikgu BM siap ckp 'saya tak pernah dengar budak buat karangan sampai patah tangan', haha. cikgu, saya akan pastikan yang saya akan siap semua karangan tu before school bermula. naik school saya org yang pertama hantar, cehh.
btw selamat bercuti guys : D

No comments:

Post a Comment